wtorek, 7 czerwca 2016

Jaka jest twoja najdziwniejsza myśl?

Cukier Puder:

  • Mi się cały czas, w sumie, kołata po głowie, że wszystko co się dzieje, wszyscy, których znam i kocham lub w ogóle spotykam i calutkie moje życie jest tak naprawdę wymyślone. Dzieje się tylko w mojej głowie. W rzeczywistości jestem psycholem na prochach przywiązanym do łózka gdzieś w zakładzie na odludziu.
  • I to jest taki mój sposób ucieczki.


Mow mi dzien dobry:

  • W sumie jakiś sposób.
  • Na życie


Cukier Puder:

  • Chyba zbyt często spotyka mnie coś, czego bardzo chcę.
  • I niby tam wierzę w prawo przyciągania, ale może to jednak wszystko wymysł.
  • Projekcja mojego nienormalnego mózgu.
  • Pozabijałam kupę ludzi, zamknęli mnie i teraz udaję dobrego człowieka i zaczynam wszystko od początku, bo poczucie winy mnie zjada.

Mow mi dzien dobry:

  • :')

Cukier Puder: 

  • ...
  • Tak.
  • Wiem.
  • Idę napić się kawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz